Translate

11 Şubat 2012 Cumartesi

141.bölüm..



Funda Arar - Alagül
Yükleyen musicplay. - Öne çıkan müzik videolarını izleyin.



ir---- sen,  küfürbazmıydın.. yeni mi, oldun.. 
tu---- olmuşumdur.. bütün zevkimizi kaçırdı ".......... "
ir---- aaaa yeter ama.... ne bu ya... 
tu---- (gülerek... ) yalan mı,irem... yaptığı "............" değil miydi... 
ir----- tunaaaa... beni delirtmek mi istiyorsun... hiç sevmem ben ,bu tarz konuşmayı... 
tu---- hımm... bak, bunu bilmiyordum mesela... öğrenmiş oldum..güvercinim... keyifle delirtirim ,şimdi seni.. 
ir---- sakın ha.. denemeni hiç tavsiye etmem... bilmem demedim... sevmem dedim.. 
sen ,söylersen... ben de söylerim... 
tu---- hah hah hah....bak seenn... ikimiz olduğumuzda... herşey serbest.. ne dersen de..
ir---- işte sorun o  kiii... dilim alışırsa... başkaları da duyabilir... 
tuna kartopu oynayacağımızı ,unutmadın değil mi.. dönmedin de.. 
tu----yok ...  eve gitmiyorum.. başka bir yere gidiyoruz.. belki biraz açılırım.. 
ir---- saat çok geç oldu, tuna...gittiğimiz yer kapanmış olmasın.. 
tu---- kapanmaz merak etme.. burada   uyunmaz.. hem orası da,gece açılıyor zaten... 
ir---- iyi biliyorsun, çok gittiğin bir yer miydi.. 
tu---- evet, giderdim..  orhan abiye ,yardım ederdik.. mutlaka oradadır.. uzun zaman oldu..görmüş oluruz..
ir---- şimdi benim, orhan abi kim demem gerekiyor değil mi.. 
tu---- (gülerek... )orhan abi.. müzmin bekar.. okulda hocamızdı..
abi dediğim ender kişilerdendir..
okul amerikaya gönderdi ,demiştim ya.. gitmem onun sayesinde oldu.. 
benden habersiz.. başvuru yapmış... master için de, yol göstermiş oldu yani.. 
 bar ama ortam gayet elittir.. kardeşi işletiyor.
hafta sonunda,geceleri 
 arkadaşlarla ..hepimiz gönüllü çalışırdık... 
ir---- hımm, bak sen.. barmenlik mi,yaptın.. kızlar falan,ohh tam yerinde çalışmışsın yani... 
tu---- ..........yaptım da yardım amaçlıydı,barmenlik iddialı bir laf.. 
  diğer, konuda hiç ağzımı bile açmam... 
o sayfanın kapandığını ,söylememe de gerek yok.. 
ve olmamalı da.. sadakat ,çok önemlidir benim için.. 
ir---- ne o.. hani sır yoktu... 
tu---- bu sır değil ki... ağzımın yandığını duydun,yapmadım da demiyorum.. ama o bir dönemdi,bazı şeyler yaşandı.. bitti.. 
ardından bahsetmenin,çok çirkin olduğunu düşünüyorum.. 
ir---- (içimi çektim..)  son bir soru .. ama cevap net olsun.belirsiz bırakıp da.. içime kurt düşürme..
tu---- cevap veremeyeceğim .. bir soru değilse ,sor... ve kapatalım..
ir----....... şeyy.. neslişah niye .....
tu---- irem... onunla ilgili ,hiç birşey sorma bana.. ne şimdi,ne sonra.. lütfen.. tokalaşmak zorunda kaldığım için.. bile kirlendiğimi hissediyorum.. 
dudaklarımı kemirirken, aklıma takılan şeyin ,doğru olmamasını diliyorum... 
tu--- hıı,iremm.. benimle alakalı bir durum , söz konusu değil...için rahat olsun... yani.. 
ir---- peki,inanıyorum sana.. 
tu---- sağol.. ama o sana bir şekilde ulaşıp.. her konuda,iftiralar atabilir.. o zaman da ,
bana inan olur mu... 
ben sana ,bu tip önemli bir konuda.. hiç yalan söylemedim, söylemem de... 
ir---- biliyorum,benim içinde sadakat..  doğruluk çok önemli.. 
dediğim ,bir sözün yalan olma ihtimalini düşünmen bile.. yıkar beni..
tu---- seni tanıyorum ve güveniyorum... hiç olmayacak birşeyden ,bahsediyorsun irem... 
ir---- sağol ...daha gelmedik mi yaa...uykum geldii.. nasıl döneceğiz ,biz geri...
tu--- az kaldı.. güvecinim..döneriz nasılsa.. ben ,aslında ...tuğrulun evinden uzak olmaya çalışıyorum.. abimin kilidi, beni engelleyemez.. 
ir--- hımm.. ya ben.. 
tu--- hiç polemiğe girmeyelim.. bence.. 
on  dakika sonra ,araba durduğunda... doğruldum.. 
bembeyaz olmuş ,ağaçların arasında.. 
 önü kalabalık..  yanyana,bir kaç kapı görüyorum..
 ...müzik sesi, bize kadar geliyor..
tu---- (paltosunu aldı arkadan..)  inelim hayatım...

Hiç yorum yok: