Translate

11 Şubat 2012 Cumartesi

137.bölüm..


 
dudaklarımı minik minik...öperken...mırıldanıyor...
tu--- erostan venüse... erostan venüse.. 
 
gülümseyerek... açtım gözümü.. 
ir---- venüs bitkin.. eros gözüme görünmesin... 
tu----(gülüyor)  ya eros nasıl.. hıı.. 
 
ir----( gözüm saate takıldı... gece lambasının ışığı var sadece..)  hiii, tunaaa...akşam olmuş.. saat altı.. 
 
tu---- . onun için uyandırdım ama... ne kalkmak, ne de gitmek istiyorum.
 sana sarılıp yatmak  varken.... abiler tam zamanında hayatıma girdi.. balayına bak..
 
ir---- (doğruldum biraz..) tunamm.. şikayet etmeyi bırak.. venüs birşey daha istiyor... erostan..
 
tu---- (gülümseyerek ,geriye çekilip.. yastığı arkasına koyup dayandı... yatağın başlığına... ) 
 hıımm, bak seen... venüs ,pek bir dile geldi ... istesin.. hadi..emri olur..
 
ir---( dizlerimin üstünde oturdum... elimi uzatıp, yanağına dokundum... ) tunaa, senden tek bir şey istiyorum... 
ilgini ve sevgini benden esirgeme.. arada yaptığım saçmalıkları,takma...
 hayatıma öyle aniden  girdin ve kapladın ki
her yanımı..başka hiç birşey düşünemez oldum...kalbimde tek sen varsın.. beni, benden aldın.. 
. ilginle, tavrınla..senin,hayatının da odak noktası ben oldum... doğru mu..
 
tu--- hımm,doğru... 
 
ir---- dünyaya ,bir daha gelmeyeceğimize göre.. abimler falan diyip.. benim canımı sıkma.. 
şurada kaç gün beraber olabileceğiz ki..
günümüzü gün edip.. yaşayalım... hazır birbirimizi de,bulmuşuz... 
okul hayatına girdik mi,gerileceğiz zaten.. bak,huzurluyuz..
mutluyuz.. 
ee daha ne..  
venüsün seni seviyor ve biraz rahatlamanı ..yüzünün gülmesini..istiyor..
 
tu---- (tek kaşını kaldırıp muzipçe.. sordu..) pekii... başkaa.. başka ne istiyor.. 
 
ir----( gülümseyerek... yataktan indim...bornozu giyip..ellerimi kaldırdım..)
.. hiç birşey ,hiçbir şey... bir daha zor duyarsın ,sen.. 
 
tuna... "bir daha düşün irem..." diyerek gülüyor..
 
ir---- (giyeceklerimi aldım... koltuğun üstünden...)  belki isterim canım... birkaç sene sonra... .kendime ancak gelirim..
 
tuna gülüyor... kahkahalarla... 
 
ir---- iyi iyi.. her yıl isterim... 
 
tuna içini çekip durunca... 
ir---- ne oldu..efkarlandın.. hadi altı ay olsun.. 
 
kollarını açtı.. 
tu---- gel bana.. 
koydum elimdekileri tekrar... 
 
yanına.. oturdum. kolumu omuzuna koyup... .. 
ir---- tunaa..neyin var.. ya.. 
 
tu---- güvercinimm.. hayatım.. venüsüm.. iremim... çok akıllısın.. çok tatlısın.. güzel ikna ediyorsun.... 
tamam.. dediğin gibi olsun.. günümüzü, gün edelim.. doluyum demiştim ya.. yine fevrileşirsem..
sen uyarırsın beni..anlaştık mı..
 
ir---- (gülerek.. ) tamam anlaştık.. 
 
*******
hala otel odasındayız..
 
giyindim de,"saçlarımı şekle sokamayacağım.. topuz yapayım bari.. ama  tokam yok,makyaj malzemelerim yok "diye yakınırken.. ...
 
tu---üzüldüğün şeye bak,irem... kuaförü
çağıralım buraya... 
 
ir--- daha neler.. ben giderim... hiç aklıma bile gelmedi.. sen otur,burada.. 
 
tu--- hıh, sanki gelebilirmişim gibi .. bir de dalga geçiyorsun...
 
 güldüm... yanına gidip.. öptüm dudaklarını.. arzuyla... 
 
ir--- aşk olsun.. tuna.. pantolonunu ütüye gönderen sensin... 
tu---- askıdan bilerek düşürdün bence,kırışmış tabi.. ,öyle mi giyseydim.. 
 
ir---- bir daha hain planlar yaparken... kot giy... hah hah hah...
tu---- (bileğimi yakalayıp, oturttu yanına... ) bak, gülme fena olur...  
 
ir---- (kaşlarımı kaldırarak.. ) ne olur erosum,hı ne olur.. çok çok otele kapanırız.. 
korkacağımı, istemeyeceğimi mi sanıyorsun... 
(öptüm minicik... ) asıl sen , kork... yandın sen, yandın... çabuk öğrenirim... gördüğün gibi..
 
tu---- (çenemi tuttu... gülümseyerek... ) bana kafa tutuyorsun ha...şikayet edermiyim acaba...
 iremm.. gitmek istiyorsan..git... yoksaaa...
 
ir---- hahahaaa.. byyy..
kalktım yanından... 
 
tu---- irem.. para al, cebimden...
ir---- almam... var param.. 
kalkıp... cekedin cebinden,aldığı parayı..çantama koydu.. 
 
tu--- asii,buranın kuaförüne .. o para yeter mi.. 
 hem niye ,almıyormuşsun ki.. 
çekinecek ne var.. sen benim karımsın.. helalimsin.. aşkımsın.. 
 
ir---- ya öyle de.. tuhaf işte.. 
tu---- (kapıyı açıp.. ) giyinince.. gelirim... dikkatli ol.. 
 
****
 
kuaförden çıktığım da,saat sekizi geçiyordu... 
dışa dalgalı fönlettiğim saçlarımı kaldırıp ,mantomu giydim...... 
makyajım,abartısız..gayet hoş olmuştu.. 
etrafıma baktım..tunayı görmek için.. 
 
sesi arkamdan gelince... döndüm gülerek..
elleri arkasında.. durmuş bana bakıyor.. sakal traşı da olmuşş.. 
 
tu---- kimi bekliyorsunuz ,bayan.. 
ir---- bir yakışıklı var mı ,diye bakınıyordum... 
 
tu---- hişt deme öyle.. bu gül sana.. iremim.. 
uzattı gülü... aldım... koklarken..
 
ir---sağolun,her bayana gül mü ..verirsiniz.. 
 
tu---- (gülümseyerek...) hayır.. vermem... 


Hiç yorum yok: