Translate

11 Şubat 2012 Cumartesi

132.bölüm..


 
onları gönderdikten sonra.. ... tuna da valizler için çıktı. 
bende alt katı gezdim, o gelmeden...
 geniş balkon kapısına yaklaşıp... boğazın eşsiz ,gece manzarasına baktım.. yukarı çıkmak üzereyken tuna
geldi... 
valizleri bıraktı.. girişe... kapıyı kilitledi.. 
ışıkları söndürdü. tek tek.. .. bir iki abajur yanıyor sadece..
 
tu---- irem.. neredesin..
ir--- ışıkları kapatırsan, göremezsin tabi... merdivende kaldım..
tu---- dışarıdan görünmeyelim diye ,kapadım hayatım... 
panjurları da kapatıyor.. 
 
ir---- kim görecek...deniz var ,ön tarafta... 
tu---- denizin üstünü ,boş mu sanıyorsun... burası boğaz, gelen geçen eksik olmaz... bekçiyle tanıştım şimdi..
(valizin birisini aldı...) hadi çıkalım yukarı... 
 
çıkıyoruz yan yana... 
ir---- nasıl uykum var.. bir bilsen..
tu--- uyuyacağını sanmıyorum... 
 
birinci kata geldiğimizde... 
ir---- (esnedim...)  hangi odada kalacağız... hem niye uyuyamayacakmışım ki... 
 
tu---- (gülüyor halime...)  gel, burası değil... yukarı çıkalım da, kendin gör... 
 
ir---- yatalım ya, burada işte... 
tu---- (elindeki valizi bıraktı ) geell bakalım.. 
 
kucağına alıverdi beni... 
hiç itiraz etmedim ,bu sefer... başımı boynuna soktum.. uslu uslu..
merdivenlerden çıkınca... bir kapıyı açıp... içeri girdi... 
yatağın üstüne bıraktı beni...gece lambalarını yakınca...  
şöyle bir etrafıma baktım... şömine bile var.. ama sıcak zaten.. 
 
kalın perdeyi açıp...  
tu---- (gülümseyerek...)  dışarı bir bak istersen... ben geliyorum.. 
 
çizmelerimin fermuarını açtım ,tembel tembel... çıkardım ayağımdan...
kocaman yataktan kalkarak..
yumuşak halıda yürüyüp.. banyoya gittim... yüzümü yıkayıp.. kuruladım... 
banyo nefis.. tek kelimeyle.. 
 
odaya geldiğimde, pencereye yaklaşıp.. dışarı baktım... 
tuna niye bak dedi acaba ... 
uçuşan , cama yapışan.. beyaz şeylerin ne olduğunu anladığım da... sevinçle bağırdım... 
 
ir---- tunaaaaa... kar yağıyoorrr... karrr... 
 
ikinci valizi bıraktı.. kapının önüne... nefes nefese... 
 
tu---- hala uyuyacağım ,diyor musun.. 
ir---- biraz seyrederim.. ay çok güzell.. uzun zamandır görmemiştim... yağdığını...
biliyormusun.. 
ben kar yemeyi çok severim... hatta babam yayladan getirmişti ,benim için.. 
 
cekedini çıkardı güzelce.. ... dolaba astı... 
yanıma gelip.. arkadan belime sarıldı... ben de, kollarına sarıldım... 
 
tu---- ben de, getiririm...aşkım..  yarın buralar bembeyaz olacak.. kar topu oynarız.. seninle..
(boynumu öptü.. ) 
hatta başka oyunlar da ,oynayabiliriz... 
 
ir---- hımm, ne gibii..
tu---  balayı oyunları desek..saklambaç gibi ,mesela..
( mırıldanarak... ellerini hareketlendirdi..) sakladıklarını bulmaya... .şimdiden başlayalım diyorum...
 
ir----  (ellerini tuttum...)   tunaa.. 
tu---- hımm.. 
ir---- ben... zor demiştim ya... 
tu---- evet ? 
 
çevirdi kendisine...gözlerime bakıyor.. 
ir---- şey için demiştim... soğuk su ,hasta eder beni... 
tu-- güvercinler nasıl suyla banyo yapıyorlar,tabi ben bilmiyorum.. afedersin.. hah hah hah..

Hiç yorum yok: