Translate

11 Şubat 2012 Cumartesi

131.bölüm..


tunanın yanına gittim... koltuktan kalktı ,beni görünce...
otur diye de işaret ediyor....oturdum ...
yumuşacık kadife döşemeye.. dokunurken ,aklıma yıldırım geldi hemen..
 
tu---- geldi, abi... veriyorum iremi... iyi geceler ,size de.. (uzattı telefonu... )buyur... 
 
ir---- (alıp... kulağıma dayadım... ) baba..
 
tu---- (eğildi ,diğer kulağıma...kısık sesle konuşuyor.. )  şimdi ,seni rahatsız etmeyi o kadar çok isterdim ki... 
 
ir--- baba.. anlamadım.. ne dedin... 
tu---- ( mırıldanıyor hala ) dudağına mı dokunsam... kucağına mı ,otursam.. 
 
ir---- babaa.. baba.. sesin az geliyor... anneme de selam söyle..
 
tu---- gecelik de .. 
ir--- gecelik... of ,ne geceliği ya... iyi geceler diyecektim... 
tuna sessiz sessiz gülerek gitti ,yanımdan... 
 
ben telefonu kapatıp.. masanın olduğu tarafa geçtim... neyse ki...tunanın halini görmediler..
şaşırttı beni, konuşamadım bile... 
 
oturdum yanına... 
ir---- hepinize selamları var... parazitten konuşamadık ... ses bir gidiyor,bir geliyor.. 
 
er--- as.. öyle bu aralar.. ben geldiğimde .. tunayla konuşurken.. tanıyamadım.. ...sesi çok  ,değişik geliyordu...
 
tu---- bizde de,parazit vardı abi... böyle ağzından çıkıp, sana gelene kadar değişiyor ses... 
 
g--- (kullandığımız , tabakları aldı...) hemen ,yemekleri getiriyorum.. 
ir----yardım edeyim size... 
g---- olur irem... 
 
biz mutfağa girince... abisi tunaya demiş ki... 
tabi ben bunu,çok sonra duydum... iyi ki de, o anda duymamışım ...dedim...
 
"er---- hıh, parazitmiş... yemedim bilesin...
tu---- e tecrübe, tabi..yemiş gibi ,yap ...o zaman... 
 
er---- çok sevdim,iremi.. turnayı gözünden vurmuşsun.. çok iyi ve temiz kalpli...onun kıymetini bil...inan karşında beni bulursun.. anladın mı..  söyledin mi burayı...
 
tu---- allah allah,sana ne oluyor.. anlamadım ki.. hem biliyorum,merak etme... 
sen beklerken.. arabada onu konuşuyorduk.. söyledim.. 
istemem alma ,evimiz var .. beraberiz ya.. o yeter bana dedi... 
o , gerçekten çok farklı... başkaları gibi değil.. 
 
er---- bellii,tek öyle olsun..  bende ağzımdan birşey kaçırmayım diye ,dikkat ediyordum...  
onun adına alacağını ,söyledin mi peki... 
 
tu---- yok,onu bilmiyor henüz... 
 
er--- sen tecrübesiz kardeş.. ben de felekle dans etmiş birisi olarak ,uyarıyorum seni.. 
 
tu--- hahaha.. sen başkasın tabi.. ama ben de o kadar toy değilim.. abiciğim.. 
 
er--- tuğrul ,kumkapıya götürecek bizi.
tunaa..  neslişah bunu duysun ,istiyorum.. lütfen ,yarın gece söyleyelim.. 
 
tu---- hayır razı değilim.. rica ederim,adını bile anma.. bulaşmasın bize..tuğrulun haberi var ,nasılsa...hatta ,biz gittikten sonra söylesin .. 
 
er---- burayı yaptırdığımdan, bu yana... gözü var... kıskanç  kadının.. bize sat diyip, duruyordu.. 
onu ,bu evde düşünmek bile tüylerimi ürpertiyor... hiç olmazsa ,sevdiğim birisi alsın istedim...
güle güle oturun.. 
 
tu---- sağol abi.. sen de,aldığın parayı ..iyi şeylere kullanırsın inşaallah..
er---inşaallah.. 
 
tu--- ya..  onun bulunacağı, bir ortama girmek bile istemiyorum.. 
yemeğe gitmesek,tuğrul bozulur mu.. 
 
er--- bende istemiyorum da.. bu şartlar altında.. evet, bozulur.. kardeş hatırına dayanacağız..artık.. "
 
 
*********
yemekten kalktığımızda... saat üç olmuştu... gecenin üçü...biz  kahve içiyoruz... 
 
gönül çok hamarat... mutfağa filcanları götürdüğümde ,pırıl pırıldı her yer... 
 
ir---- yoruldun bizim için gönül... ben yapardım... ellerine sağlık... 
g---- önemli değil irem... eren.. Adanadan geldiğinden bu yana ,sizi anlatıyor...
 
sağlık sorunları da olunca.. uzun zamandır ,hiç böyle huzurlu değildi...
dıştan soğuk ,kibirli.... demir ,taş gibi görünse de... çok hassastır... 
hele seni çok sevmiş... kardeşim çok mutlu dedi... 
biz evimize gidelim de, sizde dinlenin... 
 
ir---- bizim için önemli değil de.. siz çalışıyorsunuz.. hı,gönül.. nikaha,seni bilmediğimiz için çağıramadık.. kusura bakma..
 
g--- bakmadım,irem.. yıllardır görüşmüyorlarmış ,galiba.. 
biraz duygusal,biraz hüzünlü..ne kadar beraber olabilirsek kardır ,dedi eren... 
yarın ve öbür gün....eren de, ben de izinliyiz... sorun yok yani... 
yarın gece tuğrul  kumkapıya davet etti.. sizi ve bizi...
eren söylemiştir tunaya..
ne zaman kalkarsanız.. kahvaltıya bize gelin... evi gösteririm.. şimdi... 
 
ir---- mahçup ediyorsunuz ,gönül... ben yabancısıyım buranın da ,tuna biliyor..gerek yok yani.. 
 
g---- hiç olur mu,irem... evli yada değil... bir hayatı paylaşıyoruz... tuna senin için,ne ifade ediyorsa.. 
eren de ,benim için... öyle... bak,şimdi seslenir... gönül hadi diye.... 
 
er---- gönüüll... hadi, bitmedi mi daha... 
g-- ir--- hah hah hah...
 

Hiç yorum yok: