Translate

10 Şubat 2012 Cuma

130.bölüm..


 
ir----ay beğenilmiyecek gibi mi ,tuna.. baksana yalı da ,oturuyor.. deniz ayağının altında... gündüz
manzarası nı düşünsene.... 
hıı, bir dakika... al falan demiyorum.. sakın yanlış anlama da... 
 
tu---- ireemm.. irem.. diyebilirsin.. ben de, alabilirim.. istiyorum demen yeter.. 
 
ir---- biliyorum,sağol  da.. niye boşuna para yatıracaksın ki... kaç gün gelebileceğiz .. buraya.. 
iki gün için ev mi, alınır... otel ne güne duruyor... değil mi.. 
hem bu konularda hiç hırslı,değilim..evimiz var.. 
hem de.. seninle olduktan sonra.. ha yalı,ha kulübe.. hiç farkı yok benim için.. 
mekanlara takılmam... tamam mı..canım... 
 
tu---- canıımm... birkez daha anladım ki.. ben gerçekten çok şanslıyım... 
temiz ve safsın.. en iyiye layıksın.. burası da ,sana feda olsun.. 
görmemiştim ama.. abim,havaalanında konuşurken..  satıyorum.. her şeyiyle özel yaptım,yaptırdım..  başkası alacağına sen al..  dediği için..
alıyorum.. ..yarın satışını  yapacağız... 
sürpriz yapacaktım..ama asıl sürprizi sen yaptın.. 
dediklerinle.. beni mest ettin yine...
şimdi,seni öpsem mi diye düşünüyorum.. 
 
ir---- şişştt... abin geliyor.. inmedik diye ,merak etti herhalde... ne diyeceğimi bilemiyorum.. tuna
burası bizim mi ,olacak yani.. bende seni öpebilirdim amaa..
tu---- isterseen.. hemen ,kaçırırım seni.. 
ir---- (mırıldandım.. ) tunaaaa..in hadiii..
tu---- hah hah hah.. 
 
açtım.. kapıyı.. hala gülüyor tuna... 
er---  gelmeyim dedim ama.. ne bekliyorsunuz hala.. 
 
ir---- (indim hemen ) kusura bakma abi.. beklettik seni..uuu, soğukmuş hava...  
er---- kar yağacakmış.. yarına.. öyle güzel olur ki..buradan seyretmesi.. 
tunaaa... hadi be oğlum... 
 
tu---- ( indi ) geldim geldim... abii,sen  ev hazır demiştin .. içeride kim var,öyleyse... 
üst katta,bir bayan gördüm sanki.. 
 
er---- (gülümseyerek.. ) maşaallah,sen de de ne göz varmış.. ... bana ,on aydır.. tahammül edebilen.. bir arkadaşım var.. adı gönül.. mimar..
iki ev ileride  oturuyor...dün ben ,buradan onun yanına.. taşındım kiii,ilk defa yapıyorum böyle bir şeyi.. 
o da size , yemek hazırladı gelin hadi.. tanıştırayım... 
 
tu---- vay be.. abime bak..gönül derken bile ,gözleri parladı...
er--- kes lan sesini... o çok farklı... birisi.. 
 
tu---- ne dedim ki...evine taşındığına göre ,öyle olmalı... ve bize yemek hazırladı ha... 
inanılır gibi değil.. iflah olmaz çapkınımız uslanmış mı ,diye düşünmeden edemiyorum...  
 
er---- irem, sen kulağını kapatsana.. 
 
hepimiz güldük... 
 
geniş demir kapıyı açıp..önden girdi.. 
tuna elimi tutuyor... birkaç basamaktan indik... 
deniz kokusu geliyor.. sert esen rüzgarla beraber...
burası ..üç katlı ,muhteşem bir yer gerçekten... 
 
kapının iki yanında asılı ,lambaların ışığı vuruyor yüzümüze... . 
abim ,zile basmadan.. gönül hanım... kapıyı gülerek açtı... 
30 yaşlarında ,gayet hoş.. sarışın ..alımlı bir bayan.. eren abinin boyunda sanırım.. 
sıcaklığı hemen hissediliyor.. 
eren abi.. girdi içeri.. 
 
er--- merhaba gönül.. kardeşim tuna ve eşi irem.. 
g---- merhaba hayatım.. buyrun  lütfen... ben gönül... 
elimi uzattım... 
ir---- memnun oldum, gönül hanım...
g---- bende irem.. lütfen ,gönül de.. 
 
tu---- iyi geceler gönül...
g----  iyi geceler tuna... salona geçelim.. buyrun.. hayatım,niye geciktiniz.. 
 
paltolarımızı çıkarttık...  eren abi ,astı geniş vestiyere... 
 
allahım gözlerime inanamıyorum... ışıl ışıl heryer.. 
eren abi, benim için dekore etmiş sanki burasını.. tam zevkime göre renk ve eşya bakımından.. 
az ve öz.. 
yormayan ,sade bir şıklıkta salon ve yemek  odası... 
 
er---- geldik de,içeri giremedik ki...yeni evlilerin muhabbeti bitmedi...
 hemen masaya geçelim...çok acıktım.. 
 
biz de, oturduk mecburen... salatalar ve zeytinyağlılar var.. 
sofrada çok hoş.. 
gönül çorbayı getirdi.. 
 
g---- ne sevdiğinizi bilemediğim için.........
er---- gönül.. ben yiyorsam... onlar da yer... çabuk ver ,yeter... 
 
tuna bir parça ekmek koparıp... çatalını da.. fasulyeye batırdı.. 
tu---- aç ağzını .. bakayım.. 
 
şaşkınlıkla bakan,eren abiye yedirdi... 
tu--- ne kadını telaşlandırıyorsun... veriyor işte... huysuz musun ne.. 
 
 
 
gülüp konuşarak..çorbalarımızı  içtik..
er--- oh ya.. kendime geldim.. şekerim düşünce, böyle oluyorum.. 
 
kaseleri mutfağa götürdük gönülle... 
 
ir--- gönül ,elimi yıkamadım... eren abi acele edince.. 
g---- şu ikinci kapı.. irem..
sağol diyip.. koridordaki ikinci kapıyı açtım... 
 
açar açmaz.. su sesi geliyor.. böyle deniz dalgası gibi.. çok gerçekçi.. banyo,lacivert  zemin..
duvarlar.. açık ve koyu mavi .. çok orjinal.. ellerimi yıkayıp ,kuruladım...
havlu hiç kullanılmamış belli..
 saçıma makyajıma baktım..
bluzümü, eteğimi düzelttim.. ... 
çıktım ... 
 
er---- ireemm..
girdim salona... 
ir---- efendim . 
er--- annenler arıyorlar da,tuna konuşuyor... sen de ..konuşmak istersin  diye çağırdım.. 
ir---- sağol abi... 
 

Hiç yorum yok: