Translate

10 Şubat 2012 Cuma

129.bölüm..


tu---- (gülerek.. bakıyor bana... ) ilginç..kızardığına göre.. pek masum değilmiş rüyan.. çok merak ettim..
gidince anlatırsın değil mi... 
ir---- (gülümsedim..)  sen de, bana anlatırsan belki olabilir.. 
tu---- anlatmasam da.. yaşasak.. hı.. 
başımı eğdim...dudaklarımı ısırırken... "olur ",dedim yine de... 
tunanın eğilip bana bakışını ..
 gözlerinde ki ,manayı görmenizi isterdim... içim kıpır kıpır oldu.. 
ir---- tuna, biz nerede kalacağız.. hiç sormadım... 
tu----(gülümsedi.. ) bu gece otelde.. . sonrası  ..... sürpriz olsun.. gezebildiğimiz kadar.. gezelim diyorum..
sana ,benim İstanbulumu göstereyim..
ir---- tamam..  daha öncede, çok geldim ..ama.. birde ,senin gözünden görmek isterim...
tu---- bak aşağıya... manzara süper değil mi... 
ir---- hımm,çok güzel... ve ürkütücü..buradan bakınca... 
tu---- birde ,o kısmı var tabi... acımasız, rekabetçi..insanı, yok etmek için.. kurulmuş bir düzen var 
dikkatli olmazsan..ezer geçer.. ama yine de çok güzel bir şehir.. 
iniyoruz.. elim emrinizde..
ir---- (tuttum gülerek... ) sağol.. zarar vermemeye çalışırım.. 
tu---- vermezsin merak etme.. sakin oll.. az kaldı.. 
ir---- (gözlerimi de kapamışım... kendimi sıkarken... ) uffffff uffffffff .. inmedik mi dahaa.. 
tu---- ireemm..valizde ne var... bil bakalım..
ir---- bilmiyorum, bilmiyorum ,bilmiyorum.. 
tu---- pul kolleksiyonum...
ir---- (gülerek gözlerimi açtım.... ) neee... 
tu---- indiikk..hadi geçmiş olsun... 
ir---- ay tunaa.. pul,nereden geldi aklına.. ama iyiydi kabul ediyorum.. 
indiğimizi unuttum,bir anda.. 
tu--- amacım da ,oydu ama.. pulları aldım sahiden de... 
ir---- ne diyorsuunnn... hı hı hı... 
tu---- .............. diyorum kii.. çok tatlısın çookk...
****************
valizlerimizi aldık önce..
tuna araba kiralamış.. onun anahtarını  da,alınca.. yürümeye başladık.... 
çok büyük burası... kapıya doğru yaklaştığımızda... 
ir---- tunaaa... 
tu---- canıımm... 
ir---- eren abi,gelmiiş.... 
tu---- hadi yaa.. nerede.. abilik yapıyor ha.. 
ir---- gördün mü.. bak.. elini kaldırdı.. 
tu--- gördüm.. 
ir--- sitem ettin tabi.. fırsatını bulmuşken..geldi işte.. 
tu--- az birşey gecikti sanırım.. 
ir--- susss... 
yanına gittik... 
er---- hoşgeldiniizz... 
sarıldık ikimiz de... 
tu--- hoşbulduk.. abi..
ir---- abim, niye zahmet ettin sen.. 
er---- (koluma girdi...yürürken...  ) ne zahmeti canım.. ee nasılsınız...bakalım.. 
ir--- iyiyiz.. sen nasılsın..
er--- iyiyim sağol..... tuğrul da gelecekti ...ama oğlu ateşlenmiş.. doktora götürdü onu.. 
ir--- geçmiş olsun.. 
dışarı çıktığımızda... 
tu---- abi.. ne tarafa gideceksen ,bırakalım seni .. araba kiraladım da..
er----senn, beni bırakacaksın öyle mi..  siz ,nereye gittiğinizi sanıyorsunuz ki.. takip et beni.. eve gidiyoruz.. itiraz da etmiyorsun.. 
tu--- abii, 
sağol gelmişsin... memnun olduk da...yorgunuz..geç oldu..  yarın geliriz sana, ısrar etme.. tamam mı..  
er----tunaaa.. bana gelmiyorsun oğlum... ev hazır ..  gör,rahat edemeyiz dersen.. ısrar etmeyeceğim... 
hadi hadi, daha yemek bile.. yemedim.. sizi bekledim..  çok konuşma da, beni takip et... 
bana baktı tuna.. 
tu---- peki.. 
 valizleri arabaya koydu... 
eren abinin, spor arabasını takip ediyoruz... 
ir---- tuna, asma yüzünü.. ısrar ederse, balayındayız biz abi derim.. 
tu---- hah hah hah... yaa, ne güzel olur.. 
ir---- işte böyle gül... çok yakışıyor sana... evde de, çok içten gülüyordun.
tu---- sağol.. güvercinim.. sayende..
ir---- benim derhal birşey bulmam lazım... sevmediğin ,sinir olduğun .. ne var senin.. 
tu---- bilmemm..sen bulacaksın onu.. 
ir---- tuna, birşey soracağım sana.. keyfimi kaçırdın demezsen.. 
tu--- sor.. kaçırırsan ,getirirsin geri.. 
ir---- neslişahı neden sevmiyorsun.. şimdi, abinle iyi olma yolundayken.. karısını dışlayamazsın..
değil mi.. 
tu----.evett,kaçtı işte.. 
......... o çok hırslı..yalancı ,aç gözlü ve kötü niyetli bir kadın.. insanları birbirine düşürmeyi de çok iyi bilir..
eskiden tanırım onu..yani hepimiz tanırız..  çocukduk daha.. bizim,çiftlikte çalışırdı babası... 
ta o zamandan..üçümüzden birisiyle evlenmeyi ,koymuş kafasına..zayıf halka tuğrulmuş... 
onu kandırmış...hiç anlamadık bile..  
 okumak için.. istanbula giderken.. onu da götürmüş meğerse... 
babası ,babam.. öğrenince kıyamet kopmuştu tabi..yaşları küçük olduğundan,
bir sürü tatsızlık yaşandı...
ikisini de, bulup getirdiler.. babam" süründürürüm seni.. beş para vermem "dese de.. tuğrul kabul etmedi ve 
  o benim karım dedi..
babamın çok kızdığını ,bağırdığını hatırlıyorum... mecburen evlendirdi.. ama şenlikli falan değil.. 
tuğrul ,bir daha uzun yıllar hiç Adanaya gelmedi... dediğim gibi, cenazelere bile gelmediler ...
yani evliyken okudu..
bu ve başka iğrençlikleri nedeniyle onu hiç sevmem.. erenle şu an'a kadar anlaştığımız tek konudur... 
 kaç yıl önceydi , hatırlamıyorum da.. o ve abimler bir hasat zamanı ..para almak için .. beraber gelmişlerdi de..  çiftlikte kalırlar diye ben halamda kalmıştım..işte o kadar,tiksinti duyuyorum..
yazın geldiğinde de,gece çiftlikte kalmadım.. giderken olanları,biliyorsun nasılsa.. 
( bir sigara yaktı.. derin bir iki nefesten sonra.. dalgın dalgın ) 
olduğundan ,farklı görünmeye çalışır..
 birde, biz ..hiç onu bilmiyormuşuz gibi davranmıyor mu.. 
deli oluyorum.. onunla konuşursan, dikkatli ol... dediğini çarpıtıp.. başkasına söyler hemen...  
tam ( sustu bir an ) neyse tabiri söylemeyim.. 
tuğrul da, bildiğin saf aşık..misali ..malesef kör ve   karısına adeta tapıyor..  
ir---- anladım.. yalnız direk olarak ,bana birşey söylerse... hiç lafın altında kalmam.. haberin olsun..
cevabını alır.. 
tu---- (gülerek,) gelin hanım.. sakin ol... benim yanımda birşey diyemez sana...onun seviyesine inme.. 
ir---- of daha gelmedik mi... ne uzakmış.. eğer evi uygunsa.. otele falan .. gitmeyelim.. tamam mı..
tu----( içini çekip.. ) bu gece ,kalmayı  hiç istemiyordum ama.. ev hazır dedi..bilmiyorum..duruma,bakarız..artık...
ir---- vayyy.. abinin durduğu yere bak... evi buysa ... kalabiliriz.. bence...
 abisinin arabasının arkasında...durduk.. 
tu---- çok mu beğendin ,iremim... 

Hiç yorum yok: