Translate

10 Şubat 2012 Cuma

128.bölüm..


 
yarım saat sonra.. evden çıktık... 
annemi eve bıraktık... babamla da vedalaştık tekrar... 
el sallayarak... hareket ettik...
 
havaalanına doğru gidiyoruz... 
 
ben mahzunlaşmış.. dışarı bakıyorum... 
tuna da konuşmuyor...
 
birden.. aklıma geldi.. 
ir---- bilet... biletleri aldık mı.. 
tu---- (gülümsüyor...)  bilmeemm.. sende değil miydi.. 
 
ir---- evet de... hangi çantadaydı.. ne yaptığımı hatırlamıyorum ki... of yaa.. 
tu---- iremm..bana vermiştin  ya.. aldım.. burada bak..  
cekedinin.. iç cebini gösterdi...
 
ir---- (verdim nefesimi... ) offff.... son günlerde çok yoğun ve dolu dolu yaşayınca.. 
herşey birbirine karıştı..kimim, nerdeyim.. zaman ne ..karıştırır oldum... 
evleneli daha üç gün olmuş... bana, üç aydır beraberiz gibi geliyor.. 
 
tu---- o da olacak inşallah... 1,2,3, .............10,20, 30........
40. evlilik yıldönümümüzde... sen bembeyaz saçlarını savurarak...soğuk duş al dersin ...
ben de, sana yine caanıımmm. derim... ama aynı mor geceliği giymeni de ,isterim ... hah hah hah...
 
ir---- 40 ha... hayali bile güzel ... o lafı ,bir daha asla demem.. .
 sonra 70 lik delikanlımı elimden kaçırırım da.. 
kim bana caannıımm.. der dimi...
 
tu---- o delikanlının gözü..60 ına...merdiven dayamış ,genç bayandan başkasını görmeyecek inan ...
 
ir---- öyle olsa..iyi olur... iremin gazabına uğrasın istemem... 
yoksa, derhal halamdan icazet alırım..hah hah hah...
 
tu---- (elimi dudaklarına  götürdü..)  zaten, bizi ancak ölüm ayırır... ölümüm 
 
ir---- (elimi ağzına kapadım...)  tunaaa... ne diyorsun sen ya... bir hayal kuruyoruz şurada... 
bahsettiğin şeye bak... bir daha duymayım.. asla tamam mı.. 
tu---- (indirdi elimi.. ) tamam tamam...kızma, icazet alırım diyince... aklıma geldi... senin elinden olsun.. çek vur ,diyecektim... 
 
ir---- ben sana kıyarmıyım ,tuna... hıı.. 
tu---- canıımmm... ben de,sana hiç kıyamam.. kendi işimi ,kendim yaparım... 
 
ir---- tunaaaaa.... sus yaaa... 
tu---- sustum güvercinim... sinirlenme... 
 
ir---- ben sana ,güvercini göstermez miyim... .. araba kullanıyorum diye ,kurtuldum sanma... 
 
tu---- tuh şimdi,ineceğiz de... ne yapsam ki... güvercinim...
aman  aman...hem korkuyorum ,hem  çok eğleniyoruumm.. hahh hah hahh.. 
 
ir---- ama bu kadar da,olmaz ki... sen, o  duşu hak ediyorsun... 
tu---- hah hah hah.... o bir kere ,olur... tahmin edemedin,diye sustum.. bir daha olursa.. sonuçlarına katlanırsın.. bir soğuk duşta ,sen alabilirsin yani.. 
 
ir---- hıhhh, çok zor.. çünkü ,sen olacakları biliyorsun.. bile bile dersen.. sende sonuçlarına katlanırsın.  
tu----................ 
ir---- ..............
tu---.................
 
ir---- ne oldu... sustun birden... 
tu---- ne diyeyim ki... aynı şeyi söylüyoruz.. yarısı boş,yarısı dolu misali.. uzatmayım dedim.. 
evlenmem diyordun... annene iyi ki,evlenmişim dedin..
bin dereden su getirdin.. öptürmemek için...  şimdi sen istiyorsun..yalan mı... bende, fark etmeni bekliyorum işte.. 
 
ir---- şeyy.. ben... ...
 
havaalanına girdik... park edeceğiz... 
tu---- ne diyecektin...
 
durdurdu arabayı... 
ir---- haklısın da.. söylemeyim..yine gülersin 
falan.. 
çok güvercinim dedin.. yeterince eğlendin... sıra bende.. 
şimdi.. 
 
 
tu---- (döndü bana doğru... ) tamam ..ben  yalnızken.. güvercinim diyorum..sana..
sende bul ..tadımızı kaçırmayacak birşey olsun... lütfen...  iyi düşün.. anlaştık mı...
iremim.. 
 
ir---- hı hı... 
tu---- hadi, gidelim öyleyse... 
 
inip.. valizleri aldık.. hava soğumuş...tuna paltosunu giydi.. 
ben de, sarıldım..yeni  beyaz mantoma... 
keşke pantolon giyseydim diye, düşündüm.. 
dizüstü siyah eteğimin yerine...
neyse ki.. siyah çizmemi giymişim... ince topuklu ama rahat.. 
tuna arabayı kilitlerken.. aynada kırmızı beremi,atkımı  düzelttim... siyah deri eldivenlerimi ,geçirdim elime..
 
tu---- iremim.. çok güzelsin ..çok yakıştı..bunlar,sana.. 
ir---- sağol canım.. 
omuzumda ki çantamı, elime aldım...  
 
tuna iki valizi de ,çekiyor. yürüyoruz...
ir-- siz de, çookk yakışıklısınız beyefendi...lacivert takım .. beyaz gömlek.. 
kravatı da ,bir yerden tanıyorum sanki...  
 
tu---- ee, irem hanımın yanında.. böyle olmak gerekir değil mi...kravatım,özel.. özel bir kadın aldı.
ir---- hımm.. bak sen..
 içeri girdik... 
 
onbeş dakika sonra..uçak havalandı... biraz gerildim sanırım...
tunanın elini,sıkı sıkı tutmuşum...
hiç de sesi çıkmıyor... parmakları birbirine yapışmıştı ,resmen... elimi açtığımda... 
 
ir--- tunaa.. niye söylemedin ya... 
tu--- (gülerek.. ) neyi.. 
 
ir---- (elini ovuşturdum..) güç denemesi yapmışım sanki... pardon..
tu---- önemli değil,bu da bir ilk.. ikimiz için de..
ir---- ben ilk defa biniyorum.. doğruda.. senin için ilk ne... 
 
tu---- sen.. seninle,el  ele.. gidiyorum.. 
ir---- (başımı omuzuna koydum... )rüyadayım da,uyanacakmışım gibi hissediyorum.. 
(başımı kaldırdım ,birden... ) 
rüya diyince... biliyormusun.. ben de ,seni rüyamda görmüştüm...
 
ne gördüğümü hatırlayınca ,sustum ama.. yanaklarımın kızarmasına engel olamadım..


 

Hiç yorum yok: