Translate

10 Şubat 2012 Cuma

121.bölüm..


gözümü açtığımda.. ilk gördüğüm.. tunanın burnumu gıdıklayan saçlarıydı.. 
 
çekildim hafifçe.. başının altına yastığı  koydum...nasıl da derin uyuyor..
 yanağını öpüp kalktım.. bornozumun kuşağını bağladım yeniden..
. ay her yanım ağrıyor..
esnettim vücudumu... yere,eğilip kalktım birkaç kere... pencereye yaklaşıp ,perdeyi biraz aralayarak... dışarı baktım..
 
pırıl pırıl bir güneş var... ağaçların yaprakları ,kuvvettle sallanıyor ama... olsun.. 
günlerdir yağan yağmurdan sonra ,güneşi görmek bile..ne iyi geldi anlatamam.. hevesle geldim ,yatağın yanına... 
 
yorganı açtım,usulca... oturdum yanına... yanağını, saçını okşadım... 
 
ir---- tunaa.. canıımm.. uyan hadi.. 
tu---- iremm.. uykum varr.. 
ir---- tamam.. diyip kalktım..tabi çok yorgun ve uykusuz diye de ,kıkırdıyorum... 
 
kot pantolumu.. siyah dik yaka kazağımı,giydim.. saçlarımı,toplayıp.. banyoda yüzümü yıkadım..
dişimi fırçaladım...
 
banyoyu topladım.. çamaşır sepetine koydum..çıkanları.. 
 
odadaki dağınıklığı da düzelttim...
hala kıpırdamadan uyuyan tuna ya bakıp.. 
 
ir---- ben gidiyoruumm... 
diyip.. tam, çıktım odadan... 
 
tu---- iremmm..
 
açtım tekrar... 
ir---- efendim...gitme,lafını duyunca uyandın bakıyorum.. 
tu---- (dönüp bana baktı..gülerek.. ) uyanırım tabi..  nereye böyle... 
ir---- yıldırımı görmeye gidiyorum... 
tu----  e yerini bile bilmiyorsun.. hem ,meraya çıkmıştır onlar... 
ir---- yaa.. 
 
doğrulup,elini uzattı...gelip.. oturdum..bende...
tu---- ne üzülüyorsun canım... bir ,iki saate kadar dönerler.. 
yada arabayla gideriz, görürsün oldu mu...
( çenemi kaldırdı... gülümseyerek..)  bak bakayım bana..
baktım... 
tu--- günaydın.. 
ir---- günaydın.. (hevesle anlatmaya başladım... ) gün dedin de... öyle güzel parlıyor ki ,güneş..
dışarı çıkmak istiyorum... bunaldım.. beni havanın durumu çok,etkiliyor biliyor musun...
böyle içim kıpır kıpır oluyor... 
 
tu--- (bakışları öyle derin ki.. enseme koydu elini... ) senin durumunda ,beni etkliyor biliyor musun...
 benim içim de ,kıpır kıpır oluyor... 
ir---- tunaa..  yaaa.. (açtım yorganı...) hadi hadi ,kalk.. temiz hava alalım...
tu---- iyi alalım.. da.. önce bir öpücük isterim...
 
öptüm minicik.. elinden tutup kaldırdım.. ben, bıcır bıcır konuşurken... o da giyiniyor.. 
yatağı eski,haline getirdiğimde..
hala konuştuğumu fark ettim... öylesine.. havadan sudan... konudan konuya atlayarak.. 
hazırlanmış.. koltuğa da oturmuş... gülerek bana bakıyor.. 
 
ir----(.yanına geldim.) . pardon ya.. kaptırmışım kendimi..sabah sabah ,ne çok konuştum dimi..
 
kalktı ayağa...o da siyah kot ve siyah kazak giymiş..çok yakışıklı çookk... 
 
tu----yoo,senin mutlu olduğunu gösteriyor bu... ve senin ,enerjin bana da yansıyor.. 
hep böyle ol ,olur mu...
(yanaklarımı tutup, öptü dudağımı...)  iremim, yanılıyor muyum... mutlusun değil mi..
 
ir----( sarıldım boynuna...)  hımm,çook.... ya sen..
tu---- belli olmuyor mu.. hayatım.. 
 
ir---- (çekilip.. aklıma gelen şeyle yüzümü astım...)  tunaa.. aşağıyı dağınık bıraktııkkk.. ayyy... 
tu---- (elimi tuttu.. ) gel, topladım.. kimse birşey görmedi.. 
ir---- (gülümsedim... ) beni uyutup,kaçtın hı... 
tu--- e mecburen.. öyle oldu... 
 
indik merdivenlerden.. 
 
ir--- içeride birisi var.. hadi tanışalım..
elini bıraktım... 
tu--- tamam..  günaydın fatma..
 
otuz yaşlarında, ufak tefek bir bayan...mutfaktan çıktı... 
---- günaydın beyim... size de günaydın.. gelin hanım... 
 
ir--- (yaklaştım yanına...) sağol, fatma.. (elimi uzattım... ) benim adım irem..
çekine çekine tuttu... 
---- benim adımı biliyorsunuz zaten... 
 
ir---- evet.. biliyorum.. bundan sonra sıkça görüşeceğiz..
bana gelin deme .. ne dersen de.. irem de en iyisi... tamam mı..
---- olur mu ,hanımım...
ir---- olur olur.. 
 
tuna yanımıza geldi.. 
tu--- irem öyle istiyor,fatma... dersin değil mi..
----- peki,derim... 
 
tu---- hava güzelmiş.. kahvaltıyı ..kuyunun oraya hazırlarsan  diyorum.. biz  birazdan geliriz.. tamam mı..
----- tamam... hemen hazırlarım... hıı, şey geldi..ııı.. şu avukat hanım..
 
tu---- ee.. ne istiyormuş...
----- dosyaları masanın üstüne bıraktım, bunlara mutlaka baksın... beni arasın dedi....
 görmek istedi sizi  ama.. olmaz dedim... 
tu---- iyi yapmışsın... şu arkadaki  eve eşya gelecek.. hüseyine  söyle bir yere gitmesin..
 hadi, irem.. gel... 
 
tunanın montunu  ve ayakkabılarımı giydim... 
açtım kapıyı.. 
 
derin derin nefes alarak... çıktım dışarı... 
hava ılık... güneşin yüzümü ısıttığını hissediyorum.. 
hala ıslak olan park alanına doğru yürüdüm...biraz..  
 
tunanın fısıldadığını duydum... 
tu---- geliinn.. beklee.. 
gülümseyerek... döndüm.. 
ir---- damaatt.. çabuk oll...
 
geldi yanıma... elinde anahtarla..
tu---- yıldırıma bakacaktın ,değil mi... 
ir---- evet de.. böyle ağır ve kasıntı gibi durmak istemiyorum ben..
mesela koşmak, zıplamak istiyorum... 
 
tu---- hah hah hah... düşme de,ne istiyorsan yap..

Hiç yorum yok: