Translate

10 Şubat 2012 Cuma

120.bölüm..


 
odada beni,indirince.. 
şifonyere koyduğum geceliklerden, elime ne geldiyse alıp giydim...
 
ir---- ödeme konusunda.. sınır yoktu değil mi..
tu--- ........... (kaşlarını çatıp... durdu bir an....
gülerek..) ireemmm.. .. 
(oturdu.. koltuğa..geceliğimi göstererek... ) sen gerçekten çok acımasızsın..
 
geceliğime baktım,ne demek istiyor diye...
ay haklı mı ne... seçmişim sanki.. 
incecik ip askılı.. giymesem daha iyi dedirtecek cinsten..minicik birşey bu.. ay rengi de morr.. 
yine de başımı dik tutarak... 
 
ir----  güvercin ,dermisin bir daha..
 
tu----... derim.. böyle yapabileceğini, hiç düşünmemiştim... kork benden bundan sonra
,herşey mübah... 
 
ay ay ayy.. çok kötü bakıyoorrr... 
gülerek banyoya ...koştum ...
tunanın.. iremm diye bağırmasına aldırmadan.. girip ,kapıyı kapadım.. 
arkasına da yaslandım.. 
içimden de, acaba çok mu ileri gittim diye ,düşünüyordum kiii.
 
tu---- irem ..bak, bir dakika.. 
 
lavobonun musluğunu açtım.. 
ir---- bakamaamm... 
tu---- sen bilirsin.. ben gidiyorum..
 
yüzümün aynadaki aksinden korktum... birden görünce..
musluğu kapadım... 
 
ir---- ne demek gidiyorum.. nereye.. küstüm falan ,demeyeceksin herhalde... dimi.. 
tu---- birde soruyor musun.. nereye olduğunun, ne önemi var... geri gelmem..ben,
 soğuk duşu sen al, açılırsın.. 
 
oda kapısının kapandığını duyunca... dondum kaldım... evet,ileri gitmişim..
kahretsin ,ben ne bileyim böyle tepki vereceğini.. 
tahmin edemiyormuşum gibi.. birde bilmiyorum diyorum... 
 
o sinirle ,..
kapıyı açıp.. odaya...  girdim ,ellerim belimde... söyleniyorum.. 
 
ir---- aptalsın sen... aptal.. şimdi böyle bakın dur.. acaba nereye gitti ki..
acele edersem..gitmeden yetişirim belki.. ah tuna ah... nasıl gidersin , beni bırakıp... 
 
arkamdaki koltuktan , sesi gelince.. dönüverdim ...oturmuş ,güzel güzel... 
keyifle beni seyrediyor..
gece lambasının ışığının arkadan gelmesinden ,çok memnun olduğuna da eminim.. 
 gözlerine, ziyafet veriyor olmalıyım..
 
tu---- ne o.. pişman mı oldunuz...irem hanım.. çok da ıslaksınız.. görüldüğü üzere.. 
sen bırakıp.. gittin ama... 
 
mahçup olsam da... yaklaşıp.. kucağına oturdum...
dizlerimi büküp.ayaklarımı da ,koltuğun kerarına koydum..
 
(bakışlarımız ve sözlerimiz tamamen farklı.. olarak konuşuyoruz.. )
 
 
ir---- (parmaklarımı,ensesinde . saçlarının arasına..girdirdim...) demek ,geri gelmezsin ha... 
tu----( sarıldı bir koluyla, belime... ) gitmeden yetişirmiyim ,diyordun.. 
 
ir---- (gamzesine dokundum ,parmağımla... ) açılırım öyle mi.. 
tu---- (kısa geceliğimin örtmediği bacaklarımı, işaret ederek...) açıldın .. 
 
ir---- ( fısıldadım.. ) gidiyordun..
tu----  gitsemiydim..
 
ir---- (boynuna indi elim.. ) gidemezsin.. 
tu---- gitmedim.. 
 
ir---- ( başımı dayadım .. omuzuna.. ) güya şaka yapıyordum..inan..böyle olsun istemedim..
tu--- (sarıldı iyice..) inan..bilmesem ,burada olmazdım.. 
 
ir---- (başımı kaldırdım, şaşkınlıkla...) ne yani, beni bırakıp gidecekmiydin.. 
tu---- evet.. .................. giderdim.. 
 
ir----(çektim kolumu.. ) ne diyorsun sen..ben kalır mıydım peki.. 
tu---- (gülerek.. tekrar  koydu kolumu.. ) alt kata ineceğim için,kalırdın güvercinim...
 
ir---- tunaaa, sinirleniyorum bak...
tu---- belli.. bir şaka daha mı yaparsın ,yoksa.. 
 
tam o sırada telefon çalınca... irkildim... 
 
ir---- bu saatte.. kim arayabilir ki ..
tu---- (uzanıp alırken ahizeyi...kısık sesle  ) kıpırdama .. 
alo..  sana da,iyi geceler abi..  rahat gittiniz mi..... 
 
o telefonla konuşurken yine aklım ,muzurluk peşindeydi.. 
 
saçını, bıyığını...çekiştirdim... ters ters bakıp,elimi  tutmaya çalıştıkça ... konuşamıyor da..
 ay çok eğlenceli..
 
 kulağını.. boynunu.. öptüm.. gıdıklandııı... yaşasıınnn.... 
elini ahizeye kapatıp..
 
tu---- (kısık sesle..) iremm..dursanaa.. telefonu kapayınca sorarım sana... 
ir---- (edalı edalı baktımm...) soorr..  kalkmamı ister misin..
tu---- hayıırr.. 
ir---- o zammmaannn... katlanacaksın bana... 
tu----e sonrada ,sen bana katlanırsın.. hele bir şikayet et.. dur,şimdi abim ne diyor anlamıyorum.. sesin çıkarsa.. nerede olduğunu söylerim..
ir----- ayyy....çok korktumm.. söyleyemezsin nasılsa.. 
 
abisi anlatıyor  herhalde birşeyler... tunada cevap veriyor ... 
dudakları kıpırdadıkça...parmağımı değdiriyorum... 
konuşması değişiyor tabi.. 
 
ısırıyor parmağımı da ,bir yandan... ama acıtmıyor..  
gülüyorum diye de ,ağzımı kapatıyor... eliyle
perişan oldu... yazııkkk... 
 
telefonu kapatınca... elini çekti ağzımdan... 
 
ir---- hah hah hah...hep yapalım bunu... çok eğlendim çok... 
tu---- (tek eliyle.. çenemi kavradı.. büzülen dudaklarıma gülerek ..bakıyor..)
... öyle miii..demek hoşuna gitti..
 
dudaklarıma yaklaşırken... 
elimi dokundurdum... dudağına...
 
ir---- dur.. 
 
tu---- off ..niyeee.. 
 
kalktım ayağa... ellerini tuttum.. 
ir---- bunlar hiç olmadı..az önce çıktık yukarı..gel gel...
tu--- ben kolay kolay,unutmam ama.. 
ir--- unuttururum ben sana.. 

Hiç yorum yok: