Translate

10 Şubat 2012 Cuma

117.bölüm..


 
er---- ireemm.. gel, sana sarılayım... bu da çatlasın.. 
 
ir--- yok canım.. çatlamaz... bir abim,gitti.. iki abi geldi.. 
 
sarılıp öptü yanaklarımı... 
 
er----iyi bak, bu serseriye.. gelince de, mutlaka bekliyorum tamam mı...
 
ir---- tamam,abi.. sen de,kendine iyi bak..eminim, korkacak bir durum yoktur... 
 
er---- (içini çekti...)  umarım.. 
 
tunayla da sarıldılar... 
 
tuğ---- irem, valla hiç ummadığım şeyler oldu... seni tebrik ediyorum... hoşçakal.. bekleriz tamam mı...
ir--- inşallah,biz de bekleriz...
 
anons yapılınca...
tuğrulla da vedalaştı tuna... 
 
onlar uçağa binmek için..ilerlerken.. 
 
biz  de, dışarı doğru yürüyorduk..
 
ir---- nasılsın... canım.. 
tu---- bilmiyorum... tuhafım..
 
ir---- şimdiii... nereye gidiyoruz, eve mi... çiftliğe mi.. yani arabanı alacaksan... 
 
tu---- annenlerden eşyanı alacaksak..arabayı alalım.. buna sığmaz çünkü... 
 
açtım arabayı...
ir----tamam, buyur.. 
 
bindik... sahiden sevinçli ve şaşkın.. ne yapacağını bilemiyor sanki.. durup durup tekrar ediyor ,aynı şeyleri.. 
 dinledim ,nasıl yakınlaştınız diye hiç sormadım..
anlatmasa da olur,önemli olan onların kardeş olduklarını hissetmeleri.. 
 
sabırlı olmayı, denediğimi fark ettim.... benim gibi,bir aceleci için.. çok değişik bir duygu..
ama tunam için,değer.. onun şu sevinci var ya..dünyalara bedel bence.. 
 
çiftliğe geldiğimizde.. durdurdum arabayı..
 
ir--- arabanın anahtarını al da, gidelim... 
 
tu--- sarhoş gibiyim.. irem.. 
 içeri girelim.. bende sana teşekkür edeceğim.. 
ir---- hah hah hah... 
 
tu--- ireemm  gülmesene, sahiden edeceğim  ya..
ir--- peki, canım.. peki.. birşey demedim... 
 
 
 
içeriye girdiğimizde.. 
 
ir---- bir kahve içermiyiz... 
tu---- olur da..önce yukarı çıkalım...istersen.. 
ir---- hımm..  bende, valizimi  alırım.. 
 
merdivenleri çıkıp,yatak odasına girdik... ısıtıcıyı çalıştırdı... 
 
ben de,cekedimi çıkarıp.. sandalyenin üstüne  koyduğum ..valizimi açtım..
 
ir---- eşyalarımı  nereye koyacağım... tuna..
tu---- şimdilik,dolabın bir tarafına asarız... 
 
ir---- tamam da... bunlar asılacak şeyler değil...
tu---- (gülerek... ) şifonyerin çekmecesini çıkarıp, yanıma getirdi...buraya koy öyleyse.. 
 
ir---- (elimde tuttuğum ,katlı geceliğe baktığını görünce...)  tunaa.. 
tu---- ne var,irem ..rengi çok dikkat çekici..merak etmiş olamaz mıyım... 
 
ir---- (mor geceliğimi,koydum çekmeceye...)  giyerim bir ara... hadi,sen işine baksana.. 
 
gülerek.. dolabın yanına gitti.. kıyafetlerini  alıyor... üstünü de değişti...
 
bende, götüreceklerimi valizimde bırakıp.. . şifoyerin çekmecesini düzenledim,taktım yerine
 
yarım saat sonra..  girdi odaya... 
 
tu--- ben hazırım... 
ir---- bende.. off, duman kokuyorum ya... gideceğiz diye ,banyoya giremedim...
 
tu---- (gülümsedi...)  evet, girsen gidemezdik... evde yaparız.. artık.. 
(ellerimi tuttu..) iremm ben teşekkür ederim...gerçekten...
 inan ki, hem çok şey söylemek istiyorum.. hem de konuşamıyorum...
senin hayatıma,hayatımıza girmen gerekiyormuş.. galiba..
 
ir---- rica ederim..sizde istekliydiniz.. gerisi de geldi...  şimdi, bir fırsatınız var... 
birbirinizi tanımak için... ve senin adına çok sevindim ... 
 
tu--- (öptü beni.. minicik...) şimdi, aşağı inebiliriz...
ir---- valizimi alsaydım tuna...
 
tu---- geell.. 
iniyoruz merdivenlerden... cılız bir ışık var.. alt katta.. 
 
ir---- elektrik faturasını ödemedin,alt katın ışıkları yanmıyor bildim mi.. 
tu--- hah hah hah.. çokk güzeldi.. 
 
mumların ışığında salonu ,tamamen görünce... tunaya baktım gülümseyerek... 
 


Hiç yorum yok: