Translate

10 Şubat 2012 Cuma

116.bölüm..


tuğ-- hanii, seninle yaşıt bir çocuk vardı.. halam onunla ,daha çok ilgilendiğinde kıskanırdım.. onun annesi de,seni çok severdi.. adı neydi ya.. 
 
tu--- yasin mi.. 
tuğ--- evet evet.. görüyormusun.. nerelerde.. 
halamın yanında deme.. sakın.. 
 
tu--- çok zaman oldu.. görmedim.. koptuk.. o Ankarada okuyordu .. makina mühendisi olmuş sanırım.. 
ama halam kesin biliyordur.. 
 
er--- hadi hadi.. gecikeceğiz.. sonra konuşursunuz.. 
tuğ--- sonra mı,ne zaman eren.. 
 
er--- bilmiyorum.. telefon ,uçak icat edildi.. 
tuğ--- bak sen.. öğrendiğim iyi oldu.. 
tu--- iyi ya, gelirsin işte... 
 
tuna açtı ,arka kapıyı.. onlar oturunca kapayıp.. ön koltuğa yerleşti.. 
 
döndüm arkaya.. 
 
elimi açıp.. çikolataları uzattım... 
 
ir--- ağzımızın tadı ,yerine gelsin... alın lütfen... 
 
gülerek .. aldılar birer tane...
 
tunaya da verdim.. bende, ağzıma aldım...
 
tuğ-- gelin, dilin tatlı.. çok da uyanıksın.. 
ir--- (güldüm ) herhalde yani.. tunayı ,nasıl razı ettim sanıyorsun..abi.. 
 
er--- tuğ-- tu-- hahaha.. 
 
kemerimi takıp... hareket ettim... 
 
tu--- irem,inanacaklar bak.. ben bile şüpheye düştüm... 
 
er--- irem yalan söyleyemiyor.. ben inandım.. 
tu--- ahh ah,doğrusunu bir bilseydin.. 
 
tuğ-- er--tu--ir--- hahaha.. 
 
havaalanına gelinceye kadar.. 
 
kırgın, kızgınlıktan  çok..ayrılığın  hüznü  vardı sanki.. üçünde de..
ama inat keçiler.. hiç konuşmadılar birbirleriyle... 
 
inip.. eşyalarını taşıma aracına koydular... robot gibi.. 
 
ben,biraz yanlız bırakmak için.. oyalandım.. park alanını .. birkaç kez  döndüm.. 
en uzak yere gidip ,park ettim... 
 
ağır ağır,yürüyerek .. 45 dakika sonra... iç hatlar terminaline girdim... 
 
üçünü gayet samimi ..gülüp konuşurken ,görünce.. gözlerim doldu... izledim uzaktan... 
 
tunanın, etrafına bakınıp gözleriyle beni aradığını gördüğümde.. elimi kaldırdım... 
 
koşarak geldi yanıma...
aşkım,nasıl da neşeli... 
 
elimi tuttu.. 
 
tu---- ireemmm... ne yaptın bize..nerede kaldın..
 
ir---- biraz oyalandım..tunaa.. bize bakıyor herkes.. sakin olsana..  
 
tu--- olmak istemiyorum ki...   gel hadi.. 
 
el ele.. yanlarına geldik... onların yüzü de, gülüyor... 

Hiç yorum yok: