Translate

10 Şubat 2012 Cuma

103.bölüm..


 
tu--- ( gülerek )  tek boş olan yer orasıyken,sen de etrafına bakıyordun.. ne deseydim,irem.. oturma mı.. 
çekindiğini gördüğüm için..teklif ettim.. sadece..
hayır desen,hem üzülürdüm.. hem de, inatlık edilecek bir şey değil ki bu.. 
 
ir--- öyle de.. neyse.. mersin yolu ,ne kadar değişmiş .. yine mi,canın portakal istedi.. yoksa halana mı gidiyoruz yine.. kıskansam mı ki..
 
tu--- hahaha.. 
ir--- ağır git de, rujumu süreyim bari.. 
tu--- boşver irem.. sürmesen de, güzelsin.. 
 
ir--- ( makyaj çantamı açıp.. kalemimi, rujumu aldım ..aynaya bakıp, sürerken ) sağol, tevazu gösteremeyeceğim.. güzelim biliyorum da.. halanla birşey konuşmuştuk.. hayal kırıklığına uğratmayım kadıncağızı.. 
 
tu--- bak senn.. ne söyledi ..
 
ir--- sır..  (işim bitince.. saçlarımın örgüsünü açıp..parmaklarımı arasından geçirdim ) tamam.. gidebiliriz, muazzez sultana.. 
 
tu--- ( gülerek bana baktı,önce... sonra eve giden yola döndü.. arabayı evin yakınında durdurdu..) bak.. içeride.. yanıma otur deme sakın.. halimi,biliyorsun.. çekiniyorum.. 
 
ir--- hahaha... 
tu--- aa,ne gülüyorsun.. çok ciddiyim ben... 
ir--- hahaha..  
 
arabadan indik.. zile bastı tuna.. 
ir--- ( fısıldadım ) kucağıma alırım diyemiyorum amaa.. öpebilirim ..
 
tu--- aaaaa.. neler duyuyorum.. kendine gel,irem kara... 
 
ir--- rolleri değiştik .. hahaha..
 
tu--- ( gözlerimin içine sevgiyle bakıyor.. ) halamın,evde olduğunu bilmeseydim keşke.. 
 
kapıyı hala açtı.. bizi mi dinledi nedir.. gülerek.. kollarını açtı.. bastonu falan da yok.. 
sarıldı ikimize de.. öptü yanaklarımızı... 
 
mu--- yavrularımm.. hoşgeldiniz.. 
tu--ir-- hoşbulduk hala.. 
 
tu--- hala, ayşe yok mu.. 
mu--- hıı, yok... buyrun buyrun... 
 
içeri girip.. kapıyı örttü tuna... 
mu--- irem kızım.. koluna gireyim.. dizlerim çok ağrıyor.. tuna bastonum salonda.. getiriver.. 
 
tuna gülerek yürüdü,önümüzden.. ben de saf saf halanın koluna girdim.. ağır ağır yürütüyorum...  
tuna salona girince.. hala aniden durdu.. 
 
elimden tutup.. gülerek.. 
mu--- nasılsın,gelinim..
ir--- (şaşırdım ) iyiyimm.. sen nasılsın hala.. 
mu--- (gülümseyip) daha iyi olamazdım kızım.. 
 
tuna salondan,elinde bastonla çıkınca da.. 
 
mu--- getirme getirme.. 
tunayla bakıştık biz.. 
tu--- halaa.. 
mu--- ne var canım.. iki dakika yalnız kaldın..
sen ki,iki yıl beklemedin mi.. irem kızım,elinden bir kahve içeriz değil mi.. 
 
ir--- peki halacığım.. 
ben mutfağa,onlar salona girdiler.. içeriden 
gülme sesleri gelirken...
 
ayşe hanım geldi.. yanıma.. eli kolu dolu kadıncağızın.. 
ay--- hoşgeldiniz..ben yaparım..irem hanım..
ir--- hoşbulduk,yapıyorum ben.. 
ay--- peki.. ben de ,masayı hazırlayayım bari.. 
 
ir--- bizim için hazırlama sakın.. (kahveleri filcanlara doldurdum ) 
 
ay--- ama muazzez hanım.. üzülür.. 
ir--- ben söylerim,sen merak etme... 
tepsiyi elime alıp..salona götürdüm... 


Hiç yorum yok: