Translate

10 Şubat 2012 Cuma

102.bölüm..


 
ben içtim, tatlıdan da yedim biraz... 
 
tuna bana bakarak.. 
 
tu--- irem kalkalım mı ..
 
öz--- ne kalkması ya..yeni geldiniz daha... 
 
tu--- haklısınız da.. abimler.. mersine çağırdılar.. sizi,görmeden akşam için özür dilemeden .. gitmek  istemedik.. 
 
ah--- tamam..tuna..siz bilirsiniz...selam söyleyin.. 
tu--- as.. 
ne--- irem.. odana bir bak.. eşyaların hazır.. götürebilirseniz alın... 
 
ben tamam diyerek.. filcanları aldım tepsiye.. mutfağa bırakıp ,odama gittim.. 
 
odam değilmiş gibi.. sanki.. başka bir yere giriyorum..  herşeyim üç hurca konmuş..hala  askıda duran kıyafetlerime  baktım.. annem,kırışmasın diye koymamış anlaşılan..
 
 kırmızı  gömleğim ve siyah pantolon ceket takımımı  giydim.... siyah topuklu ayakkabılarımıda  geçirdim ayağıma.. 
 
.. siyah çantama ,makyaj malzemelerimi koydum... günlük iki de ayakkabı.. aldım, poşetin içine..terlikleri de..  yerleştirdim. 
 
alabileceğim gerekli olan,birkaç şeyi de çantama tıkıştırdım... mantomu koluma alarak çıktım odadan... bıraktım elimdekileri vestiyere.. 
 
içeri girip, ben hazırım dedim... 
 
hepsi ayaklandılar.
 
anneannemin elini öptük... diğerlerinin de öptüm ben... tuna tokalaştı... 
 
babamın elini öpünce... bana iki sıra uzunca..inci kolye taktı... bileziği ve küpesini de verdi kutusuyla.. 
öptü kokladı... 
 
ah--- güle güle gidin ,yavrum... 
ir--- sağol baba.. teşekkür ederim.. 
 
ah--- sende sağol... prenses..
 
annem de.. zarif işlemeli ,bir göğüs iğnesi  taktı cekedime... eşyalarımı,yarın alırız  dedim anneme.. 
 
nihayet evden çıkabildik... elimdekileri arka koltuğa bırakıp.. .. 
 
el sallayarak ,bahçe kapısına gelmiş olan aileme baktım...gözlerim doldu... gülümsemeye çalıştım yine de...
 
ir---- hoşçakalıınn.. 
 
tuna da oturunca.. hareket ettik... 
 
 
tu--- ireemmm... 
 
ir--- ( gözümde damlamak üzere olan, yaşı sildim elimle... döndüm.. ) efendim.. 
 
tu--- yapma ya..ben üzülme dedikçe sen, ağlıyorsun... 
 
ir--- (başımı eğdim...)  dün başkaydı... bugün başka.. duygusalım son günlerde....  yoksa kolay kolay, ağlamazdım ben ... yaşadıklarımı az çok biliyorsun.. üzülmemek elde değil.. 
 
tu---- ( çenemi kaldırdı... ) biliyorum da.. sana gülmek yakışıyor... ve çok da güzel olmuşsun... 
 
ir--- sağol... gelini, kayın biraderleri paspal görmesinler dedim.. makyajımı da yaparsaaamm... yüzüme bakılır herhalde... 
 
 
tu---- her halükarda ,güzelsin sen... 
iremm..birşey söylemem lazım..ben çok kıskanç bir adamım... yani,sayende oldum.. 
 
abimleri bile, kıskanabilirim yani... beni,hiç o halimle görmeni de istemem...  onun için dediklerine ve tavırlarına dikkat et... istemeden de olsa... dediğin, bir şeyden... delirebilirim tamam mı...
 
 
ir---- oh ne güzel... bende çok kıskancımdır.. üstelik doğuştan...bol bol kavga edeceğiz desene... beni, gördün.. tanıdın.. seni delirtecek bir yapıda olmadığımı ,anlamışsındır...umarım...
 yine de delirecek olursan.. önce bana sor tamam mı... yoksa sende farklı bir irem buluverirsin ,karşında... inat olduğumu söylemiştim... biliyorsun da. 
arada bir delirdiğimi de,gördün.. potansiyelim var..
 sende kendi tavırlarına dikkat et... hayatım...anlaştık mı... 
 
 
tu--- (gülümseyerek... ) anlaştık... asistanımdan kıskanmazsın umarım... malum.. bir arada, çok zaman geçireceğiz... 
çok da genç ve güzel bir bayan.. sen yokken geldi de... haber veremedim.. görünce şaşırma diye söyledim.. 
 
ir---- (kaşlarımı çattım...)  tunaa.. ne diyorsun sen..hele bir baktığını göreyim, senin... .var yaa, kemiklerini kırarım... 
demek ben yokken ha... şimdi mi söylenir bu.. daha önce deseydin ya.. 
 
tu---- hah hah hah.... benim kemiklerimi mi kıracaksın... hah hah hah.... 
 
ir---- tunaa.. gülme çok sinirlendim sana... niye asistanın yaptın.. beni delirtmek için mi.. 
 
tu---- iremm.. hemen inanıyorsun ya ,sende...
yok öyle birşey... hemen kemiklerimi kırdın bakıyorum... nasıl kıyacaksın bana.. hıı.. 
ben ölüyorum ,senin için... başkasına bakarmıyım.. yanımda karım dururken... 
ir---ne bileyim ben..önemli olan yanımda değilken bakmaman zaten..(gülerek..  ) kemiğini kıramasam da.. kafana ağır bir cisim ,uçabilir yani...dikkatli ol...
 
tu--- (sigarayı uzattı.. ) tamam tamam sakinleş... evde, el altında ağır birşeyler bırakmamak lazım desene... 
 
alıp...yaktım.. birisi de, ona verip.... pencereyi araladım.... 
ir--- hıı,benim halimi ..çekindiğimi bildiğin halde.. herkesin içinde.. niye buraya otur dedin.. hayır diyebilme riskim vardı biliyorsun.. 
 


Hiç yorum yok: